Sidor

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och social trebarnsmor som värderar hälsan högt. En god hälsa lägger grunden för så mycket annat gott i livet. Är nog lite fritänkande och omvärderande och tycker inte att allt ska vara som det alltid varit bara för att det är något man är van! Går ofta på min egen magkänsla och att testa nya saker är inte alltid av ondo. Visar det sig inte vara bra så har man iaf lärt sig något.

Jag letar

måndag 12 september 2011

LCHF i rutan med stor framgång!

Som jag väntat på att ett sådant här program skall tas upp.
Och så ser jag till min förvåning att det skall sändas i Vetenskapens Värld! Tjihoo sa jag och insåg snabbt att jag jobbade precis då. Typiskt.

Som tur är har vi ju möjlighet att se sådant här på internet och nu har även jag sett programmet som behandlar kostfrågor kring typ2diabetiker.

Den känsla jag fick var nog att det inte kommer gå sämre för LCHF efter detta =)

Härligt helt enkelt.

Säger som jag brukar. Om denna kosten skulle varit farlig skulle mänskligheten dött ut då bara denna kosten fanns att tillgå.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar